Pages

Wednesday, June 20, 2012

xtahu nak letak tittle apa for this post...
it just that i feel a bit sad maybe... or happy of course i guess...

pagi tadi before i start my work, terserempak dengan lab technician kesayangan aku kat pantry.
sambil2 dia membasuh tupperware breakfast dia (conform la bini dia masak tu eheheh)
kami pun sembang2... and he ask me about envelope that he passed to me last 2days.

Mr K: hidayah, surat apa yang awak dapat yg sy bg hari tu?
Me: owh tu... saya punya penyata gaji from kementerian Putrajaya..why?
Mr K: ow saya ingat pasal awak punya contract tu!?
Me: nope lah... bukan2.. lagi pun dah ada student masuk, so dia boleh tolong kerja saya lepas nie
Mr K: eh siapa? saya xtgk lagi
Me: ada kat bawah nanti g la tgk.. hari isnin dia da smpi dah... so after this she can help my current work since i'm going to resign on 6hb...
Mr K: hukk...sekejap nye... alamakk..rasa sedih pulak...
Me: don't miss me.. hahaha nangis sekarang..
Mr K: alamak...rasa sedih da..
Me: jangan nak over sangatlah Mr k... sambil gelak mcm orang gile... *as always*

sanggup la pulak dia ikot aku masuk lab sebelah sbb nye dia start kerja kul 9.30am which dia kena g keluar amik sample kat utmkl... pas2 aku tanya nape kat sini? xde keje ke? hahahaha
dia kata saje je nak sakat aku dalam masa 10 min ..isi masa terluang.... sengal...
aku dah ada kawan gaduh kat sini ...xde la mcm lost sangat masa memula sampai...
sbb masa kat opis lama hari2 wajib aku gaduh mulut ngan jantan2 opis tu ... gaduh mulut semua ...no heart feelings...xde nak nangis2 ke cume xlarat nak layan sbb diorg kaki sakat tahap level syaitan hahahahahaha....

Mr k nie aku kata kesayangan bukan sbb aku sayang kat dia lebih2.. tapi sbb dia baik ..n naive sangat tahu... kadang2 xsmpi hati ... tapi dia sangat lah ringan tulang... kalau dia ada masa lapang, keje da siap ke, dia rajin sangat tolong aku separate lichen tu.... benda tu sangatlah bosan n penat n memerlukan ketajaman mata i tell you... sambil2 tu kami akan berborak... yes of course la dia tanya aku kenapa xbertudung segala kan... aku cakap je apa yang aku rasa... masa aku down, dia datang...borak2 ngan aku sambil buat kerja, aku dari yg down terus jadi ada mood..... pas2 dia dengar je aku membebel pasal bos aku ke ...pas2 dia pandang aku...aku senyap sbb aku rasa aku da cakap banyak sangat...pas2 dia geleng kepala senyum2.. ye la ade ke patut aku cakap nak buat bom nuclear bg kat bos.. hahahaaha... tu hangin nye pasal la tu...

as always, bila aku da start mula suka or sayang ke kat satu tempat ke, mesti aku kena blah...
ah kuat ke aku nak face benda yang sama sekali lagi?

No comments: