Pages

Monday, June 25, 2012

lost and found

entah la...tetibe hari nie rasa mcm sangat xbest.....
sehingga rasa nak larik pulang je kerumah....
tidur lagi baik dari keadaan yang sangat bosan seperti sekarang...
celaka apa kah ini?

aku diserang migraine dikala pagi subuh...
setelah subuh azan berkumandang, aku pn pergi menyiap2 kan diri untuk pergi kerja..
hari ini perjalanan aku jauh..aku bertolak dari my cribs to work...which require me to woke up early...

aku sangat blur, rasa sayu, rasa xde apa2, rasa panic menyerang, rasa segala mcm rasa mcm
megi secukup rasa.. kau mampooo???

tengtibe aku rasa aku rindu...ye aku rindu akan sesuatu...
sedangkan sudah 3 bulan aku move on dengan kehidupan aku yang makin bosan...hahah...

kenapa la hati nie degil sangat...
xnak dengar kata aku... kalau boleh aku belah dada aku cabut aku g letak ubat kat jantung hati aku nie sendiri.....
aku dah penat nak layan semua kerenah korupsi nie semua...
adakala aku terpk nak migrate jauh dari semua orang...

kadang2 aku berpk, alangkah elok nya kalau aku dikurniakan dengan cocoon ..
so dengan senang hati bila2 aku boleh duduk dalam tu menyendiri...
sekarang aku rasa seperti mahu berhenti kerja dan duduk lepak dirumah...
sementara memulakan kerjaya baru... ah alangkah bagusnya jika ayah aku jutawan...
semua itu mimpi...

aku berdoa, aku berharap, aku dapat bertemu dengan dia suatu hari nanti...
sesungguhnya aku xtahu, apakah jenis perasaan ini..
rindu kah? cinta kah? yang pasti aku mahu bertemu dengan nya....

No comments: