Pages

Wednesday, June 6, 2012

new

erk nie blog siapa nie? salah masuk ke?
nope nope... ini masih blog yg sama...
cume aku je yg dah xsama...acewah...
dah ubah da segala mcm...since aku ada blog nie dr tahun 2008....
rasanya dah bermacam2 blog nie lalui bersama aku...
dari zaman aku start degree smpi la aku da masuk alam pekerjaan pulak...
dia masih setia dengan aku.. aku je yg xsetia dengan dia..... hahahaha...
*kau xtahu menjenuh aku mengdelete entry sebanyak 260 huh! *

motif utama nak berubah angin segala....
sebab dah timbul balik rasa nak berblog... agaaaiinnn...
sebab kat sini aku boleh mecarut melalut segala macam benda... ada aku kesah? kau kesah? hahaha
apa2 pun tqvm for support...
orang2 dan rakan2 yang rajin menjengah blog nie walopun aku da tinggalkan dia berusang bersawang....

so this is the new blog of me... i mean isi nye lah...
insyaALLAH aku cuber untuk tidak mengrosakkan dia hahahahahahhaa.....

No comments: