Pages

Wednesday, June 6, 2012

eureka!

mcm mana nak buat orang yg xberdosa dengan kita xsakit hati?
aku smpi ke hari ini masih lagi tercari2 ayat yang sesuai nak cakap...
tapi aku takut akhirnya aku buat orang tu kecewa, frust , sakit hati seterusnya benci dekat aku...

mcm mana aku nak bagi tahu dekat dia yang aku sebenar nya anggap dia kawan je?
salah ke aku nak kawan dengan ramai2 orang?
tapi xsangka pulak dia terlebih feeling.....
aku memang suke kawan dengan lelaki... sebab aku rasa senang...
ko nak kutuk ke mengata ke depan2... dan sekurang2 nya aku puas hati...
esok dah start buku baru xde nak sentap2 pun kan....

dia nie dah le bersusah payah bagi hadiah kat aku...
hadiah hari jadi aku hari tu dia bagi ipod tau...
terkedu aku...ingat kan mende ntah ...dah le bungkus dengan surat khabar...
tulis kat atas tu gune marker pen yg dah nak habis dakwat...
cemas aku xbuang jer.. sbb xnak bukak...
sekali aku goncang2 mcm bunyi kaset..pas2 pk, eh ada lagi ke orang pakai kaset zaman nie?

bukak jugak la hadiah tu walopn sebenar nye excited nak bukak depan dia...
sanggup berusaha dia antar dari cyber ke umah sewa aku kat bangi nie ha... *terharu sangat*
dah aku koyak kan je surat khabar tu tanpa perasaan, aku tgk ipod kau..warna hijau...
dah la masa bagi tu cakap , aku xsengaja beli ...ceh hampeh sangat xromantik...
siap cakap lagi, xdpt nak bg parfume mcm yng ko nak tapi aku beli je benda nie harap ko xde lagi...
ok la terharu sikit sbb dia mcm tahu2 je aku nak beli benda alah tu sbb nye senang aku nak angkut bila g travel....mcm la sekarang aku xde mp4 pulak kan...

walopun dia baik, suke senyum, soft spoken, selalu ajak aku lunch sesama dari cyber nak kesini pun sanggup kau redah jua demi aku ........

tapi aku xboleh lah nak suke kat dia... kejam nye aku...
jangan cakap aku xcuba, aku dah cuba...cuma aku rasa aku perlukan lelaki yang matang + family man got it?

oleh kerana aku dah terasa annoying atas perbuatan dan sikap nye yang menjadi2...
stalk fb aku sana sini pas2 nak sentap pulak ngan aku tetibe bile kawan2 lelaki aku ajak lepak sambil menganjing2 aku...ok i had enough with you... so aku mengdecide kan diri untuk mengremove lalu memblock kan diri nya... atas alasan nanti aku kata dah xmain fb boleh? hahahhahahaha

kejam nye aku....... berdosa nye aku.... should i return that ipod? hukkkkk!!!....



No comments: