Pages

Sunday, November 18, 2012

Letter C to A

sambil melayan lagu the man who can't be moved.....
aku mencoret hari ini diblog aku setelah sekian lama....
sangat lama aku membiarkan ia usang.... usang xdimamah waktu.... hahahha tapi usang xde penulisan coretan carut marut caci maci keji dari aku....

aku pun sebenar nya xtahu la apa motif sebenar nya aku nak post hari nie... cume ada satu perkara yang pasti dalam hati aku.... aku sangat kecewa.... yap that's it...aku kecewa....

dan kerana kekecewaan itu telah terbit rasa benci, fobia dan jugak freak i must say....

lately surrounding aku adalah CINTA....
maniskan bila bercinta nie? betul kan....
tapi dalam masa yang sama...aku rasa CINTA nie xwujud da pun dalam diri orang sekarang... especially lelaki....
i must admit aku dah mula xpercaya pada cinta dan jugak insan yang bergelar lelaki....

aku pernah di dalam emosi dan yap orang yang aku sayang berada didalam keadaan dimana sang lelaki dah mempermainkan cinta mereka...
dari situ aku dah mula timbul rasa takut untuk bercinta, apatah lagi nak bertunang dan berkahwin....

aku rasa dari peristiwa orang yang aku sayang, aku telah belajar sesuatu.. lalu ia menjadi sang ego didalam diri aku lalu aku mempunyai satu perasaan was was terhadap cinta, takut dan sebagai nya....
sbb aku akan cakap kat diri aku, aku takut kena tipu mcm *%4# dulu... aku takut bf aku pun guna kan aku sbb nak duit ja...

aku xyakin da dengan orang sekarang... pada mereka cinta itu boleh dibeli dengan wang ringgit dan boleh diubah.... mana nak cari cinta sejati sekarang??? answer me please....

aku bukan takut nak cuba... sbb kegagalan ini boleh menjadi pengajaran yang paling hebat dalam hidup...seterusnya menjadikan seseorang itu matang....

tapi bagaimana kalau aku yang xberani nak mencuba???
ego sangat kah aku??

No comments: