Pages

Wednesday, July 4, 2012

girang gemirang

hik hati nie hari nie girang semacam je...
cemas aku memikirkan kenapa...
ahh dapat dah jawapan nya...
nak tahu ? ah biarlah rahsia... rahsia aku kekeke....

lama xmencoret cirit kat sini kan...
aku sihat walafiat je... makin sihat hahaha...

berharap dan sedang berdoa...
semoga apa yang aku rasa hari ini akan
berkekalan sehingga bila bila...
kadang2 dugaan kecil yang datang dalam hidup kita banyak mengajar kita

bukan mengajar menjadi sampah..
tapi supaya menjadi manusia yang lebih bertawakkal bertawadduk dan segalanya...

oke tu je apa yang aku nak coret cirit kat sini..
korang...jaga diri okeng...
jangan ralit sangat baca blog gua, sbb skrg boss luorang ada kat belakang tengah cekak pinggang..
xcaye? toleh la nengok...

eh toleh ke? hehehehehe

2 comments:

linalucx said...

hai kak dayah,

lama dh lina xjenguk blog akak,
rajin2 la update yer.
huhuhuhuhu

Sultry Temptress said...

akak cube hehehe